Hemma..från skogen!

21.30 kom ja hem i från min 2 dagarstripp till skogen.

Följde me Mattis i Söndagskväll, men eftersom ja har 3 liv hemma va ja tvungen att åka hem.

Ganska skönt faktist, hemma finns:
Vatten, som inte varit i en plastdunk å smakar..plastdunk!
Toalett, som inte består av en liten yta bakom en buske eller en stubbe på ett hygge.
Dusch, som består av mer än en blaskning av ansiktet i dunkvatten, eller en liten uppfräschning med hjälp av en babyservett.
Mat, hemma finns nästan vad som helst utom bruna bönor, som bara finns i baracken...ÄCKLIGT!!
TV´n, fast den klarar man sej ganska bar utan ändå..
Sängen, alldels våran egen, me våra lakan som inte e fulla i grus.
KATTERNA, nu 3 till antalet..blir väl 2 om ja får lilla Vitsa såld. Underbara hårbollar som driver mej till vansinne, men SHIT va ja älskar dom!!!

MEN de finns en sak här hemma som jag hatar, avskyr å bara vill att den ska försvinna.....
ENSAMHETEN!!!!!!!

Jag sover dåligt, om ja ens somnar..oftast inte före 4 på morgonen..

Inte ens i skogen i en barack känner ja mej så ensammen som jag gör här...

*SUCK*

Fast de e bara lite 6 dagar tills han kommer hem..BARA var ordet..

Äh..nu får de vara bra..

TV´n som ja inte va så beroende av lockar lite ändå..

haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp första utställningen är den 2:a augusti, är skiit nervös faktiskt.. Hua kommer bara bli trams av allting :P

Kan du inte kika in till stan nån dag så kan vi sällskapa lite =)

Puss

2008-07-16 @ 12:09:40
Postat av: Johanna

Glömde ju fylla i att det va från mig ;)

2008-07-16 @ 12:10:00
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0