Staden!

Idag har vi varit i staden en stund.
Inhandlade lite småprylar till oss och till hemmet.

Såna saker som man ska ha, men aldrig orkar köpa...
Tex..väggklocka till köket. Nödvändigt, men fruktansvärt tråkit att inhandla.
Eller en bricka, en som man "bara" ska ha för att kunna bära in fika till vardagsrummet,. Nödvändigt, men fuktansvärt trisst att inhandla.

Men nu ha vi iaf köpt de + lite till.
Duktiga  =)

Så har Mattias köpt skor, NÖDVÄNDIGT!
Men trisst..han är lika petig som mej ju =)

Har inte varit särsklit nyttig sen i midsommar =/
Dåligt av mej, jag som var så ordentlig innan, motionerade åt rätt m.m.
Men de gick ju över under midsommar..syndarhelgen nr 1.


Men ja ska bli duktig igen!!
För till hösten ska jag se ut så som jag sa att ja skulle se ut till sommaren =)
Komplicerat....
Men jag ska bli ordentlig å MINDRE i omfång =)

Här e iaf en bild på dom små hårtussarna som springer omkring här hemma:

Sötaste hårbollarna på jorden =)
Den gråa å den gula e tingade resten har fortfarande ingen väntande familj

Förutom lilla IXA som ska stanna här i Oviken hos mej, Mattias och Trasan.

Mattias fick välja vilken av kattungarna som skulle få stanna kvar å jag valde namnet Ixa, hon ser ut som Ixa =)

Äh nu ska ja lägga ner, kolla lite på tv =)


*Over and out*


Kommentarer
Postat av: johanna

Åhh vilka pluttisar. Sjuukt söta =)

Nu finns min "hemlighet" hos oss.. En liten Amstafftik vid namn Asta =)

Är nog världens lyckligaste just nu!

BamseKraam

2008-06-26 @ 19:00:13
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0