Blogglusten borta ett tag

Ja..precis!

Den har inte infunnit sej, de kan ja väl inte påstå att den har gjort nu heller.

Men men, ja skriver väl nån rad iaf då.

Har inte hänt så mycke..samma gamla.
Mattias jobbar mest, nästan aldrig hemma.

Fast han var ju hemma nån dag i veckan.. Lagade sängen!
TACKAR!! Nu känns den nästan som ny igen.
De är inte längre ett hål i mitten som man rullar ner i när man sover.
Inte sover man så illa, så man känner sej som en räka när man vaknar, heller.

Nu e de platt å fin, ja ganska iaf.
För ja tror att dom här 2 åren då plankorna under sängen sakta men säkert gått åt en och en så har fjädrarna fått tagit mycke stryk...så dom är nog ganska uttjänta.
Vilket innebär att fullt stöd har man inte när an ligger..
MEN det är som sagt mycke bättre nu än va de var för en vecka sen.

Blev riktigt förvånad när ja lade mej i sängen tillsammans med Mattis första natten efter han lagat den.
Jag rullade inte längre in mot honom.. Ja behövde alltså inte börja min natt med att lägga mej så långt ut på kanten som möjligt. Utan när ja la mej ner så låg ja still. HÄRLIGT!!

Aja..nog om sängjävlen!

Annars då..
Jobbar..nja just ingenting..
Ska jobba på måndag litegrann. Vi har extrainsatt personalmöte å innan det är de lite morgonplock..
Så de blir bara mellan 7-10
Men sen så ska ja jobba 10-19.15 på tisdag..+ att ja jobbar till helgen, både fredag å lördag..
Glad för de.. Ja gillar ju faktist mitt nya jobb, det är en liten konstig känsla för mej, så här bra har ja aldrig trivts på ett jobb förut..
Iaf så ska vi på mötet på måndag få veta vilka som fått dom 2 utsatta 50% tjänsterna..
Jag hoppas innerligt att ja fått en av dom..
Sen ska vi få reda på hur julschemat ser ut.
Ja hoppas på mycke jobb, ledig kan man ju vara nån annan gång.
Vi e ju hur som helst lediga på Juldagen å Nyårsdagen eftersom de e stängt då.
Mens en kan ja jobba...mycke mycke!!

Visst vill ja ju hinna me att rasta min kära skoter me, men va fan..de hinns..
Har ju hela vintern på mej, om de nu blir nån förstås!

Äh..fan va ja mår illa..Ska nog ta å gå å sova iaf...
Prova nyss, mend e funka inge bra!!!

Äh..gör ett nytt försök..
Natti Natti..


Fin bild på mitt stjärntecken

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej stumpan

Är USEL på att höra av mig =(

Håller tummarna att du får jobbet.

Miss Youuuuu



Puss

2008-11-17 @ 09:26:42
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0