*SUCKAR*

Känns som ja gör de väldigt mycke nu *suck*
Igen.. =)

Nä men seriöst, just nu har bara livet blivit lite mer komplicerat.
Inte för att de är nån större skillnad mot vad de ha varit tidigare.
Ja har väl bara blivit mer less på tillvaron kan ja tänka.

Mattis jobbar jämt, sällan hemma.
När han väl är hemma så är han stressad å tänker mest på hur de går på jobbet.
Han är alltså inte särskilt närvarande.
TRÅKIT!!!!

Visst förstår ja åtet igen at de är viktigt, att han å dom behöver jobba mycke.
Men likt förbannat så är de SKITJOBBIGT!

Man orkar inte hur länge som helst.
Jag till exempel bröt ihop igårkväll, totalt!
Vilket innebar att Mattias kom hem mitt i natten för att ja mådde så dåligt.
Han var trött å sliten men han kom hem.
Så nu kunde ja för första gången på väldigt, väldigt länge, få kramas me Mattias när ja var lessen.
Oftast så är de bara genom mobiltelefonen som man kan få lite pepp å stöd.
Blir inte riktigt samma sak då.

Igår natt var de däremot tur att han kom hem, jag behövde verkligen det.

***

Mötet i på jobbet i måndags resulterade iaf i att jag fick 50% i december.
MYCKET BRA!!

***

Fick till nå skumt på kameran idag, eftersom ja inte e så insatt i hur den funkar så vet ja inte va ja har lyckats med.
Men de vart häftiga bilder. Ögonen vart liksom fina t.o.m på mej, jag har en färg på ögonen som går mer åt de grå hållet.
Vilket oftast ger ett väldigft tråkigt resultat på bild.
Men nu vart de lite mer fart på ögonen, om man kan beskriva det så.
Mattias ögon är otroligt fina..


HAN HAR VÄLDIGT BLÅA ÖGON MIN MATTIS
MINA ÄR MER GRÅ MEN GANSKA FINA IAF


Kommentarer
Postat av: Johanna

ÅHH GRATTIS =D

Förstår att det är tungt att alltid vara själv.

Gullig han va som kom hem.



Kanonfiiina bilder



Puss

2008-11-20 @ 15:43:00
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0