SNÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LOVE IT!!!!!!!!!

Fast de kommer ju inte att vara kvar..
Men ändå...SNÖ!!!!

Snart är de vinter =)
Å vinter = SKOTER!!!
Nice =)

Tog två bilder som ja skickade till Mattisen som är utanför Stugun (där de inte är nån snö)

Dom e lite klena, eftersom mobben är tvärkass att använda när de är mörkt ute..
Men så här blev dom

  ***** 

Har man lite att göra, så har man!!  =)

Aja..
Idag har ja fixa massa jobbiga saker så att dom blivit lite mindre jobbiga..
Tråkit men nödvändigt!!

PLUS att jag igår upptäckte en ganska STOR MISS som ett av Mattias gamla fack har gjort..

Dom har dragit massa pangar av Mattias i flera år.

TROTS att han gått ur de facket å TROTS att han har ringt å sagt att dom ska sluta skicka räkningar för att han inte är medlem längre.
För dom har inte bara dragit pengar, dom har dessutom skickat räkningar i massor för å få mera pengar.

Sååå..vi får se va de blir om de här..
Eller ja BLIR är väl fel ord eftersom de enda som är OKEJ är att Mattis får tillbaka sina PENGAR!!
För bara 13 månader bakåt har dom dragit 7802:-
GANSKA MYCKE PENGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!

Visst är de en miss från Mattias oxå, men varken han eller jag är in å tittar så noga på hans konto..
Jag betalar bara räkningarna..å kollar inte efter andra saker eftersom varken han eller ja visste att hans gamla fack höll på å snodde åt sej pengar varje månad..

Så de här ska vi driva LÅNGT!!!!! de kan de där JÄVLA facket ge seg FAN på!!!!!

Nu e de "Oskyldigt dömd" på 4:an å de ska ja se!!!!

Så ha de bra!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

va gullig du är, så fint =)

Jävla fack helvete, har råkat sen början på september, ska ha ersättning för 9 veckor, men tror du att jag får nåp pengar?? NÄ!

Dom ska bara ha kompeltteringar, så gör dom bara för att man ska skita i allt, men jag ska INTE ge mig, jag hara betalat min fackavgift i MÅNGA år och jag har rätt till ersättning dessa månader. är såå sjukt less på pengar, ställer bara till en massa jävla elände...



Jag har börjat på östersundsstäd =) skitkuul =)

Men mindre kul att jag inte fick nån jävla krona alls denna månad, så man får väl se hur det går =(



Måste prata snart.



Miss You Hunny



Puss

2008-10-30 @ 10:07:36
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0