Snodda saker =)

***


1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Godnatt
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Vi e klara nu!
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Så långt ifrån man kan komma.
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Jag har inte gjort de, men jag funderar starkt på att göra det.
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Det har snöat i Åre inatt
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
God morgon smulan hoppas att du får en bra dag idag
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Då va de verkligen nått på gång då
8. Vad vill du höra mest av allt?
Jag har inte beställt några öl än, jag har pengarna kvar.
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Vrid igång duschen älskling
10. Din romantiska replik?
E du uppe än?
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jaja, de e ju snart Jul (hahaha..passande)

***


Fem saker i min frys:
Köttbullar, Bröd, Älgkött, Isglass och Hallon.

Fem saker i min garderob: Linnen, T-shirtar, Tröjor, Jeans(som alla e försmåa) och en Kudde =)

Fem saker i min väska: Kalender, Tamponger, Nycklar, Snus och MP3

Fem saker i min bil: CD-skivor, Skräp, Mattias skitiga kläder, Tändare och Verktyg

***

När man har tråkit!!!
=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, den lsitan tänkte ja me göra, men ja blev för lat, kanske snor den av dig nån dag ;)

Kul att du uppdaterar så jag får snoka =)



Kraaaam

2008-10-07 @ 19:46:11
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: Nat0

Haha det blir faktiskt ganska bra svar till många av dem :P :D

2008-10-20 @ 22:54:46
URL: http://nat0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0