Tossig..

Kanske är de så att man e tossig eller så..
Men nu har ja iaf försäkrat mina små sötnosar..
Eftersom ja har 3 så fick ja en jäkla massa rabatter på dom alla 3..å de e ju bra =)
Mattis kommer att tycka att ja e knäpp..men man försäkrar ju sånt som man e rädd om anser jag..
Så nu e de gjort då..
     

Idag har ja arbetat min första dag ute i butiken..
Mycke saker att hålla reda på å så..å ibland har man ju inte en aning om va de e folk frågar efter, men jag gör mitt bästa.. =)
Satt i kassan idag sista timmen..skoj skoj.. =)

Får se vad morgondagen bjuder på..(fan va filosofiskt) =)

Fast man blir trött av å lära sej massa nya saker..
Ja e helt slut nu =)

Va iaf hem et morsan å käka middag..finmat värre.. korv å makaroner...hahaha flådit =)

Äh..nu blir te å kolla en stund på TV sen e de nog läggsdags tillsammans me min bok..

Hade..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heej stumpan =)

Hahahaa kl 10.00 går planet, så infinn dig i god tid ;)

Läängtar så jag dör..

Bamsekraaam till mib underbara vän





2008-09-11 @ 20:46:45
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0